Teksas Katliamı 3D (2013) Türkçe Dublaj izle

18-01-2014
Film Bilgileri
Teksas Katliamı 3D (2013) Türkçe Dublaj izle

Teksas Katliamı izle, Teksas Katliamı full izle, Teksas Katliamı hd izle, Teksas Katliamı türkçe dublaj izle, Sawyer ailesi tüm kasaba halkı tarafından şüphe ile bakılan bir ailedir. İnsanlar habersizce ortadan kaybolurken tüm oklar Sawyer ailesini gösterir ama kesin bir bilgi yoktur. Bir yaz günü dört arkadaşı öldürülen bir kadın Sawyerlere ait evden canlı kaçınca tüm taşlar yerine oturmaya başlayacaktır. Gerçekler gün yüzüne çıkıyor.

33 yorum bulunmaktadır: " Teksas Katliamı 3D (2013) Türkçe Dublaj izle "
  1. Büşra 26 Ocak 2015, 12:28

    joshua Aynen Alexandra Daddario çok güzel kadın filimleri hep iyi 🙂 ♥

  2. ercan 13 Aralık 2014, 20:40

    serinin iyi filmi denebilir ve client eastwoodun oğlu vardı tabiki-scoot eastwood…

  3. derya 06 Ekim 2014, 10:21

    Süper film. Hiç sıkılmadan 10 defa izlenebilir izledimde zaten. 😉

    • isimsiz kahraman 21 Kasım 2014, 08:45

      çook güzel filmi 10 defa izledim şimdide indiriyorm 😀

  4. turgay kale 02 Ekim 2014, 01:54

    10 numara filmmiş şiddet korku gerlim hepsi bu filmde şimdiye kadar izledigim en güzel bir film

  5. CANKPTN 09 Eylül 2014, 04:05

    Süper film ama bunlara gerek yoktu yani kız bastan ben kuzenin dese mutlu mesut olacaklardı 🙂

  6. muhammet 29 Ağustos 2014, 22:34

    kızın yerinde oluyum bi silah alırım çakdırmadan kuzi nördün tak bi kafaya ondan sonra o evle hayatını yaşa … 😉 filim güzel gençler izleyinde çok da aşikar bişi değil yani …

  7. nonamed 29 Ağustos 2014, 18:46

    zaman kaybı.

  8. sarı kanarya 18 Ağustos 2014, 21:49

    adamlar ısı bılıyor harıka bır fılm bence

  9. yalçın 09 Ağustos 2014, 17:16

    super izlemeye dyer gelirim dolu bir filim

  10. Huseyn 29 Temmuz 2014, 22:54

    zorrrrrrr

  11. hülya 14 Temmuz 2014, 19:43

    yaa donuoo üfff başları sıkıcıı

  12. ersin 13 Temmuz 2014, 11:01

    hayatımde izlediğim en iyi ucube filmlerinden 2.cisi korku kapanı tüm serisi ve texsas katliamı 🙂

  13. gizemli kız 11 Temmuz 2014, 20:13

    Hayatımda.İzlediğim.En.Müthiş.Film. *-*

  14. INewBaSKaNI 08 Temmuz 2014, 15:59

    SÜPER FİLM ADAMIN KALBİ DUR ÇAK DİBİ OLUYOR HEYECANDAN

  15. tugba 31 Mayıs 2014, 00:08

    Cok guzel bir film herkese tavsiye ediyorum

  16. neva 04 Mayıs 2014, 19:26

    cok cok guzel

  17. Burak Alt 30 Nisan 2014, 00:33

    Arkadaşlar yardım edin texas katliamındaki serilerde
    bir bölüm vardı hatta başta 2 adam kaza yapıyolardı
    testereyler kesiyolardı bunları bilen varsa yanıtlasın lütfen ?????

  18. jere 22 Nisan 2014, 23:44

    dehşeti yyaa

  19. yunus emre bayındır 12 Mart 2014, 17:57

    çok güzel film

  20. serpil 11 Mart 2014, 02:42

    çok iyiydi ,sürükleyiciydi, korkunçtu mutlaka izleyin

  21. kardelen 08 Mart 2014, 21:30

    Çok ama çok korkunç

  22. Funda Çidem 02 Mart 2014, 04:40

    Harika!

  23. Erdi 22 Şubat 2014, 18:02

    diğer filmlerde herif caniydi ve yine aynı tamam ama diğerlerinde herkes onu öldürmeye çalışırken şimdi sevip bakıyorlar bile ve bence site çok iyi 🙂

  24. fatih 14 Şubat 2014, 11:07

    Saçmalık kız leatherface’i kuzeni diye sonunda ona bakıyor saçmalık kim bir caniyi evinde beslerki ne güzel kıyma makinası çalışıyordu içine atıp gidecekti.Sonu dandikti :/

  25. joshua 11 Şubat 2014, 21:53

    alexandra çok güzel bir kız bana göre 😀

    • Büşra 26 Ocak 2015, 12:29

      Aynen çok güzel

  26. Yilmaz 09 Şubat 2014, 08:09

    Böyle filmler korkutuyor evet, ama 5 yaşındaki çocuğu 🙂

  27. yağız 29 Ocak 2014, 19:12

    ben 9 yaşındayım seyrediyom hayret be 😀

  28. LMonster 29 Ocak 2014, 02:19

    Korku , ve gerilim sevenler bu filmi kesinlikle izlesin harika bi film……

  29. leyla 29 Ocak 2014, 02:13

    İlk başı çok korkutucuydu ama çok ta başarılıydı.

  30. jake 23 Ocak 2014, 11:30

    müthiş bir film herkese tavsiye ederim

    • kubra 04 Mayıs 2014, 19:28

      guzel jaaaaaaaaaaaaaaa

Benzer Filmler
film izle - hd film izle