Sherlock Holmes 1 izle

26-07-2015
Film Bilgileri
Sherlock Holmes 1 izle

Sherlock Holmes 1 izle, Sherlock Holmes 1 türkçe dublaj izle, tek parça izle, Sherlock Holmes 1 filmi izle, online bedava izle, Ülkenin yok olma tehlikesine maruz kaldığı komployu çözecek olan sherlock holmes ve ortağı macera peşinde koşuyor. Sherlock evinde inzivaya çekilmişken önce ortağı ve sonra karısı onu ziyaret edince durulmuş olan holmes yeniden harekete geçicek.

47 yorum bulunmaktadır: " Sherlock Holmes 1 izle "
  1. Black 19 Ağustos 2016, 10:21

    Kötü diyenleri dinlemeyin . Çok güzel film . Çook beğendim . Tavsiye ederim isleyin !

  2. Onur 19 Mayıs 2016, 17:47

    Son derece güzeldi. Ben böyle dedektifçilkk filmlerinden pek hoşlanmam. Zaten bu filmin de AŞIRI sıkıcı olduğunu düşünüyordum ta ki youtubede bu filmle ilgili bazı dövüş sahneleri görene dek. Film hiç sıkmadı ve çok sürükleyiciydi. Kitabını okusaydım sanırım 2. Sayfasında bir daha okumamak için yüksek raflara kaldırırdım. Imdb puanini fazlasiyla hak etmiş.

  3. göktuğ 12 Mart 2016, 23:42

    1:58:13 Bayrakları asın 😀

  4. Dizginsiz 10 Mart 2016, 16:35

    Yorum yapmıyacaktım ama bazı yanlış anlaşılmaları düzeltelim film ullümünati’den bahsediyo ama bazı yerlerde dogru bazı yerlerinde yanlış ullümünati klisiye karşı çıkan ateist ler tarafından yanlış hatırlamıyorsam 1600 lü yıllarda bilim adamları tarafından kuruldu anlamı aydınlanmış kişilerdir o dönemde klise bilim’le ugraşanları büyücülükle suçluyup ugraşan herkesi öldürüyodu ve mason’lardan sonra kurulmuş bir örgüttü hatta 1600 lü yıllarda kliseden kaçmak için mason’ların koruması altına giriyolar zamanla mason localarından bile güçlü bir hal alıyolar biri çıkmış yahudilerin kurdugu örgüt diye araştırmadan sırf kendi kafasına o yattıgı için böyle söylüyor adamlar ateistti ve şuanda varlıklarını devam ettirip ettirmediklerini bilmiyorum

  5. Yasin 05 Şubat 2016, 23:12

    Türkiye dediler asın bayrakları 😀

  6. am siken 03 Şubat 2016, 18:56

    çok kötü bir film bence zaman kaybı

  7. sertuğ 21 Ocak 2016, 22:16

    herkes Türkiyenin karadenizi bölgesi olayını dublajcılar yaptı sanıyor ama araştırırsanız hatta şu aralar filmide olan delibal hastalığının gerçek olduğunu anlarsınız saygılar.

  8. fatih 08 Ocak 2016, 08:24

    dizi ile filmi kıyaslamak çok saçma her ikisi kategorisine göre süper diziyide izledim ama kıyaslamak çok saçma bence iyi düşünün diyorum

  9. fatih 08 Ocak 2016, 08:23

    filme kötü diyenlere lafım yok iyi diyenlere zaten bişey demem yani düşünce meselesi bu zevk film bence süper harkulade şahane muhteşem perfect bu 36. izleyişim ve 2. ciyide izlicem hazırladım oda 34. olucak bence bu kadar güzel bir film

  10. hiç beğenmedim 29 Aralık 2015, 22:38

    ben bu siteyi hiç beğenmedim. Film donup donup durdu aileme ve arkadaşlarıma rezil oldum.bence düzeltmelisiniz birdaha bu siteye uğramayacağım

  11. Sir. Arthur Conan Doyle 20 Aralık 2015, 20:21

    Sherlock Holmes filmde, okuduğum romanlarındakinden daha ukala. Romandaki o ortam tamamen uçmuş.

  12. FİLMKOLİK 05 Aralık 2015, 16:38

    bende böyle güzel bir film arıyordum süperdi şimdi 2. sini merakla izliyecem :)film paylaşımları için siteye teşekkr ederm

  13. emre 01 Aralık 2015, 20:08

    Film son derecede başarılı izlemeye değer bi film filmin icerisinde çokça gizli örgüt var bunlardan başlıcası ilimunati neden bukadar vurgulanmış o tartışılır.

  14. eren 24 Kasım 2015, 20:25

    film müthiş bişey abicim admine tşk

  15. evin 21 Kasım 2015, 16:07

    ilk defa bir filme yorumda bulunuyorum . eşsiz bir film . mutlaka izleyin…

  16. batuhan 29 Ekim 2015, 18:30

    FİLİM MUHTEŞEMDE SİZİN SİTENİZ REKLAMDAN VE SAÇMA SAPAN TARAYICI DÜZENİNDEN FİLİMİ İZLEYEMEDİK. BİR KERE FİLİMİ YANLIŞLIKLA BAŞA ÇEKİNCE KALDIĞI YERE GELMESİ İÇİN BAYAĞI İZLEDİKLERİMİZİ TEKRAR İZLEMEMİZ GEREK… KISACASI SİTENİZİ BEĞENMİYORUM VE GİDİYORUM…

  17. fadime 26 Eylül 2015, 15:05

    inanılmaz bir filmdi

  18. tolga 07 Mart 2015, 18:34

    bu arada filmde türkiyeden bahsetmeleri iyi olmuş

  19. sedat 24 Ekim 2014, 05:16

    resmi yazışmalarda osmanlı devletımızın ısmı her daım turkıyedır o zaman kı hanedan osman ogulları oldugu ıcın durum bıze bıraz karmasık olarak ogretılmıstır acılan arsıvlerde ve yazısmalarda devletımızın ısmı turkıyedır su ankı bayrak ve osmanlı hanedanının bayragının aynı olması durumu bundandr devlet 700 yıldır aynı fakat rejım farklı monarşden cumhurıyete gecıstır

  20. Sherlock Holmes 30 Ağustos 2014, 11:15

    Her zaman Sherlock Holmes filmi en sevdiğim filmşerin başında yer almıştır ve bu film bir harikaaa 😀 😀

  21. KARAHAN 29 Ağustos 2014, 06:04

    Yorumların çoğunu okuduğumda ya illamunati yada Türkiye nin karadeniz bölgesi denmesi hatası yazılarını okudum. Size tavsiyem sadece filmi izleyin ve zevk almaya bakın. Tabi bu sırada da film in size katacağı birçok şey olduğunu fark edeceksiniz. İlk defa bir filme yorumda bulundum. İzleyeceğinize değecektir emin olabilirsiniz.

  22. Mm 13 Ağustos 2014, 21:05

    Kotu film bence

  23. kubraa 06 Ağustos 2014, 18:22

    Dizisi daha guzel hatta super bisey kesinlikle izlemelisiniz arkadaslar

  24. Sherlock Holmes 06 Ağustos 2014, 12:49

    İyi bir film bence ama çok illimunati var

  25. kadrakts 06 Temmuz 2014, 00:08

    Türkiye nin karadeni kıyıındaki bölge diyor nerenile dinliyorsunu

  26. hüsam 19 Haziran 2014, 05:07

    Film çok güzel ama neden bu kadar illimünati’yi ön pilanda tutmuşlar onu anlayamadım.

  27. afdasd 12 Mayıs 2014, 19:29

    Bu arada bilmenizi isterim o zamanlar hem osmanlı imparatorluğu hemde türkiye devleti bir aradaydı ayrı devlettiler fakat sınırları eşti bu yüzdende türkiyenin karadeniz bölgesinde demesi gayet normal 😀

  28. Olcay 30 Nisan 2014, 23:51

    Türkiyenin karadeniz Bölgesi iyiydi 😀

  29. Zeynep 26 Nisan 2014, 16:44

    İzleyin çok şey kazanakcasınız 😉

  30. Akrep Muzo 26 Nisan 2014, 15:09

    Arkadaşlar hiç biriniz o zamanlar Türkiye diye bir devletin olmadığının farkında değilsiniz muhtemelen daha araba bile bulunmadığına göre Osmanlı imparatorluğunun karadeniz bölgesinde yetişen bir bitki demesi lazımdı fakat burda ihmal etmişler 😉

    • afdasd 12 Mayıs 2014, 19:30

      türkiyenin karadeniz bölgesi demesi gayet normal çünkü o zamanlarda hem osmanlı imparatorluğu hemde türkiye devleti aynı sınırlar içinde farklı devletlerdi ve bu yüzdende herhangi bir anormallik yok bence.

  31. seyfi 25 Nisan 2014, 20:15

    süper film tavsiye ederim

  32. Suleymann 24 Mart 2014, 08:05

    Türkiye karadeniz bölgesinde yetişen bitki dedi la 😀

    Fakat asıl orjinal Sherlock Holmes daha eskidir onu da bir seyretmenizi tavsiye ederim 🙂

  33. Damla 15 Mart 2014, 22:03

    Bu kadar harika bir versiyon olamaz,kitapla alakası var ama bazı yanlışlar var ki çok değil,diğer filmlerde çok fazla olduğu var.
    Harika oyunculuk,kitabın konusu harika zaten ne diyim.

  34. gül 12 Mart 2014, 15:18

    ırene adler ile ilgili kısım çooooook yanlış .kitaba göre sherlock holmes aşık olmaz sadece ırene nin aklına ve zekasına hayran kalır zaten ırene evlidir ayrıca ırene sadece bir hikayede geçmiştir.

  35. asya 02 Mart 2014, 13:12

    film sırf illuminati ama çok güzel

  36. firasnick 02 Mart 2014, 12:07

    Çok güzeldi . Çok dahiceydi. Bütün sırları ortaya çıkarması bana ” oooo ” dedirtti . Şu ana kadar izlemememde bir hataymış 🙂

  37. mason ullimanti 21 Şubat 2014, 16:26

    Flim en sevdiğim filmler arasinda neden illimuntayi sevmiyorsunz anlamıyoruom

    • mehmet ali 22 Mart 2014, 03:21

      İllimünati yi sen neden seviyorsun onu bi düşün önce ?
      İllimunati yi seven adamın o işten çıkarı vardır bence yahudilerin oluşturduğu bir grup illimünati yi seven adam israili de sever … ve genelde sevmeyenler adolf hitler i severler çünkü yaptığı haraketin ne kadar ileri görüşlü birşey olduğunu bilir . Şimdi ben sana soruyorum sen neden seviyorsun ?

      • ersin 29 Mayıs 2014, 13:42

        Film illimunatiye karşı bir film anlamanız lazım.kontrol etmek isteyen kimler ve kim engelliyor

  38. mehmet 05 Şubat 2014, 20:46

    filmin içinde çok zekice olaylar var holmes zaten bi dahi.Ama filmi zor izledim yüklemede biraz sıkıntı oldu bunu 2.si var acaba 3.de varmı

  39. SerbYy 01 Şubat 2014, 11:04

    Yav siz bu filmi pcden mi izliyosunz ben telefondan izlemek istiyorum baska site mite yok mu acmiyo burasi ?

  40. Ömer 30 Ocak 2014, 21:11

    Ben eleştirmem gerekirse öncelikle sherlock holmes yaptığı çıkarımları nasıl yaptığını asla söylemez. Sorunca söyler fakat bu filmde direk sölüyor. Birde film 1800lü yıllarda geçiyor bu yüzden türkiye değil osmanlı devleti denilmelidir.

  41. gizem 27 Ocak 2014, 01:03

    on numara beş yıldız bi filmdi. :).

  42. Robert Downey JR 21 Ocak 2014, 21:54

    abi cooook iyi süper
    en güzel filmlerden biri
    🙂
    asırı iyi

  43. alone 12 Ocak 2014, 23:48

    film zeka ürünü güzel izlenmeye değer.

  44. rezep 04 Ocak 2014, 22:19

    adamlar illimünatiyi doruga cıkarmıslar

Benzer Filmler
copyright © 2013-2016
Fullhd720pizle.com Sitesinde bulunan film, video ve fragmanlar youtube.com, vk.com vb. paylaşım ortamlarından alınmaktadır. Fullhd720pizle.com sunucularına kesinlikle video yüklemesi yapmamaktadır. Hak sahibi videoların kaldırılması talebinde bulunabilir. Fullhd720pizle.com sadece Film izle | Hd Film izle | Erotik Film izle hizmeti sunmaktadır...