Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum

Hobbit 1 (2012) Türkçe Dublaj izle

21-10-2014

Film Bilgileri
Hobbit 1 (2012) Türkçe Dublaj izle
155.010 views

Hobbit 1 full hd izle, Hobbit 1 izle, Hobbit 1 tek part izle, Hobbit 1 720p izle, Hobbit 1 türkçe dublaj izle, Bilbo nun sakin ve mütevazi hayatı kapı çalınıpda içeri gandalf ın girmesi ile bozulur. Bilbo cücüleride yanına alarak zamanında ejderha smaugun onlardan çaldığı hazineyi geri almanın peşindedir. Peter jackson un kamera arkasına geçdiği filmde önemli oyuncularda yer alıyor.

Benzer Filmler
38 yorum bulunmaktadır: " Hobbit 1 (2012) Türkçe Dublaj izle "
  1. hulusi özdaş 17 Mart 2015, 01:18 -

    yüzük yok edilmedi mi şimdi bişiy anlamadım?? Gandalf aktı gri oldu yine.. çok karışık.. sevmedim, tırt..

    • Kullanıcısadece 20 Mart 2015, 16:12 -

      lan gerizekalımısın geçmişi anlatıyo

  2. deniz 16 Mart 2015, 15:38 -

    ya 40 dakika boyunca hiç donmadı sonra sürekli donmaya başladı

  3. latif 22 Şubat 2015, 16:29 -

    süper başka bir süzyok

  4. Kaab 17 Şubat 2015, 04:19 -

    Bu film ben yedimde ne kadar kaliteli ise yetmişimde de aynı kalitede olacaktır. Filmi izlemekte geç kaldığım için kendimi suçluyorum. Herkesin izlemesini isterim. Emeği geçen herkese teşekkürler.

  5. sezer 16 Şubat 2015, 22:43 -

    çok donuyor…

  6. ali erden 16 Şubat 2015, 17:57 -

    sanırım bizim ADMİN vk.com’dan habersiz tek part vk diye giriyom siteye vk bölümünde mail.ru var aslında.

    • admin 17 Şubat 2015, 11:04 -

      vk.com sürekli video siliyor. Temada vk.com kısmı sabit yazıldıgı için mecbur o şekilde görünüyor.

  7. defdef 15 Şubat 2015, 17:11 -

    süper emeği geçenlere teşekkür ederim

  8. mert 12 Şubat 2015, 17:05 -

    harika bir film izleyin bence League of Legend oynamadım izledim

  9. alperen 04 Şubat 2015, 16:47 -

    bu film i beğenmeyenler gitsinler ‘ katil timsahları’ izlesinler.(efekler felan filan hepsi şahane bu filmde

  10. Semih 29 Ocak 2015, 13:20 -

    film zevki olmayanların beğenmemesi normal bence film gayet güzel :D

  11. pucca 25 Ocak 2015, 20:23 -

    muhteşemmmmmm abi bunda sonra izlediklerime film demem ben :)

  12. Buğra 24 Ocak 2015, 00:14 -

    Müthiş bi film. Konu, Müzikler,Efektler hepsi harika

  13. gollumun teyze oglu 23 Ocak 2015, 18:49 -

    Efsane seri abi ya bunun gibi gelmez filmi begenmeyenler ne izliyor bilmiyorum ama film kulturleri eksik .

  14. deniz 20 Ocak 2015, 19:13 -

    filim çok güzel yaa

  15. deniz 20 Ocak 2015, 17:22 -

    filim öok güzel ya insanı etkiliyor =D

  16. TheWhiteRider 18 Ocak 2015, 21:34 -

    Lord of rings hayranlqrını instagramdaki hesabımızı takip etmeye davet ediyom

  17. mustafa 13 Ocak 2015, 18:46 -

    bence film güzeldi ama çokta mükemmel değildi ama boş zamanını iyi değerlendirmek isteyenlere öneririm

  18. Musab38 11 Ocak 2015, 14:40 -

    Film on numara fakat donuyor mail.ru dan mı yoksa siteden kaynaklı sorun mu var ..Teşekkürler.

    • admin 12 Ocak 2015, 08:01 -

      video mail ru da yüklü site ile alakalı bir durum değil bu. Sorun ya internetiniz ile alakalı yada video nun yüklü olduğu server yoğunlukdan kasmıştır.

  19. eses 10 Ocak 2015, 15:55 -

    arkadaşlar film türkçe demi

  20. immortal 09 Ocak 2015, 21:55 -

    Bu filme kotu diyenler zevklerine taaaaa

  21. KOMUTAN 123 09 Ocak 2015, 17:48 -

    :D :D :D
    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  22. 3rt34y 09 Ocak 2015, 17:39 -

    süper :D

  23. CM 04 Ocak 2015, 14:48 -

    süper…

  24. kuzey 02 Ocak 2015, 00:05 -

    İzlemenizi tavsiye etmiyorum.bunun dışında izlenebilir bir çok film mevcut. Bunların başında da “ölü sezon” geliyor. kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. Gerçek hayalgücü odur. Süper finalle mütiş film ÖLÜ SEZON!!

  25. Samral 29 Aralık 2014, 17:57 -

    Admin orgların tüm konuşmaları ve elflerin çou konuşmaları ingilizce alt yazılı olarak geçiyor ama ne sesli ne de alt yazılı olarak çevrilmemiş. Bunun halli mümkünmü ? Ne konuşduklarını tam anlayamıyoruz.

    • admin 02 Ocak 2015, 12:14 -

      videoyu yeniden hazırlıyorum. bilgi için tşk ler.

    • muhammet 05 Şubat 2015, 12:36 -

      aynen çok müthiş

  26. Samral 29 Aralık 2014, 17:52 -

    Muhteşem

  27. seyirci 28 Aralık 2014, 15:42 -

    ilk seri biraz skıcı geçiyo ama 2.si müthiş yine buda idare eder yüzüklerin efendisi kadar olmasada….

  28. LornX 21 Aralık 2014, 22:18 -

    İzleme pişman olursun iğrenç ötesi bir film bunu izliyeinin aklından suphe ederim..

  29. hasan 21 Aralık 2014, 20:12 -

    cok donuyor ve sadece bu fılımde

  30. Kadir Efe 17 Aralık 2014, 19:11 -

    Bence Film Çok Güzel Olmuş :)

  31. Edward 25 Ekim 2014, 13:17 -

    süperrrr

  32. kış askeri 28 Ağustos 2014, 22:38 -

    felaket bir film tavsiye ederim

  33. trattat 05 Temmuz 2014, 14:26 -

    güzel

Fullhd720pizle.com | Full HD 720p Kalite Film izle
Fullhd720pizle.com isimli Film izleme sitemiz 2014 ve 2015 yılında vizyona giren yeni filmleri bluray kalitede sunarak sizlere hd film izleme ayrıcalığını yaşatmaktadır. Ayrıca sitede bulunan 720p - 1080p görüntüsündeki bütün filmler sizlere alternatif izleme seçeneği olması açısından hem partlı şekilde, hemde tek parça olarak eklenmiştir. En son çıkan vizyondaki filmleri Full HD 720p görüntü kalitesiyle üstelik kesintisiz bir şekilde donmadan yine burada keyifle seyret'mek mümkün.. Dahası yine internetten 7/24 en iyi, en popüler ve ödül almış oscar ödüllü filmleri online olarak buradan bedava izleyebileceğinizi unutmayın. Her kategoride film izleme hizmeti sunan fullhd720pizle.com'da seri filmler ve boxset filmlerinde olduğunu hatırlatır iyi eğlenceler dileriz. Önemli bir uyarı sitede bulunan videolar facebook.com, google.com ve vk.com gibi herkesce bilinen büyük sosyal ağlardan alınarak eklenmiştir. Hak sahibi talep ederse iletişim bölümünden bize ulaşabilir ve kaldırılmasını istediği videoları söyleyebilir.
sitemap - feed - full hd 720p izle