Harry Potter 6 Melez Prens (2009) Türkçe Dublaj izle

13-08-2015

Film Bilgileri
Harry Potter 6 Melez Prens (2009) Türkçe Dublaj izle

Harry Potter 6 izle, Harry Potter 6 türkçe dublaj izle, Harry Potter 6 filmi izle, Harry Potter And The Half Blood Prince 720p izle, Hogwarts okulu eski halinden uzak güvensiz bir yer halini almıştır. Zaten harry tehlikelerin kale içinden geldiğini bile düşünmektedir. Dumbledore ise harry için hazırlıklarını devam ettirmekde çünkü kaçınılmaz savaşı hissetmektedir.

Benzer Filmler
78 yorum bulunmaktadır: " Harry Potter 6 Melez Prens (2009) Türkçe Dublaj izle "
  1. Jason Micheal 09 Şubat 2016, 14:47 -

    Eski ev arkadaşım Emma’yı tebrik ederim.Onunla her zaman gurur duyardım ve hala duyuyorum

  2. hüseyin 08 Şubat 2016, 03:23 -

    J. K. Rowling helal olsun nasıl düşünüp yazmış kitabı

  3. ummahan 06 Şubat 2016, 16:05 -

    tüm serisin 1000 kez izledim

  4. Durmus 04 Şubat 2016, 14:34 -

    Bence sondaki mektuptaki R.A.D (R yi hatırlıyamıyorum ama) Albus Dumbledore

  5. bilge 02 Şubat 2016, 06:52 -

    canım Harry potterım ya çok güzel ama donuyo yinede 200 kere izledim devam etsin canı harmoenim canım ronum ginny senide seviyorum ve çoğu kişi sevmiyor ama draco yuda seviyorum

  6. nurullah 31 Ocak 2016, 19:57 -

    güzel bir film bu filmi unutup bidaha izlemek istiyourm vallaha.

  7. nurullah 31 Ocak 2016, 19:56 -

    arkadaşlar bu filmi yapanlara helal olsun tüm seriyi 3 kere izledim ama bu filmi bildiğim için bidaha izlediğimde sıkılyorum artık ama çok güzel

  8. HarryPotter 31 Ocak 2016, 14:16 -

    Arkadaşlar ben filme karşı önyargılıydım bu 15 tatilde izlemek istedim ki pişmanda olmadım kesinlikle süper bir seri devamı olsa keşke önümüzdeki günlerde 7-8 i de izleyeceğim yorumu okuyan arkadaşlar kesinklikle izlemeniz lazım. Admin’e de teşekkürler böyle bir site olduğu için sizinle gurur duyuyorum devamını bekleriz…

  9. umut 28 Ocak 2016, 21:00 -

    tv de yayınlanması lazım

  10. Site şikayet uzmanı 22 Ocak 2016, 00:41 -

    Ya internetin dibindeyim sıkıntı veriyor

  11. kitabı okumadan filmi izleyemeyen kişi 11 Aralık 2015, 19:19 -

    filmde ruh emiciyle ölüm yiyen karıştırılıyo bi insan büyücülükten nasıl ruh emiciye dönüşcek sjsjsjs

  12. Umut 06 Aralık 2015, 19:43 -

    Son Sahnede Ağladım :( Dumbledore’un ölümü çok koydu ya

  13. Aynur 27 Kasım 2015, 14:09 -

    İlk ve tek aşkım “ALBUS DUMBLEDORE “

  14. Yusuf UZUN 31 Ekim 2015, 20:06 -

    Harry için daha güzel bi kız seçemediler mi ??

  15. Melisa 23 Ekim 2015, 20:11 -

    domuz eti yiyenler(hristiyanlar)dinozor testis’i de yer.
    yazarken bile utanıyorum

  16. gzd 04 Ekim 2015, 02:29 -

    film gerçekten çok güzel rahat 10 kez izledim ama bu nasıl bi dublajdır… malfoy ölüm yiyen değil de ruh emici olmuş yakında kukuletası ve çürümüş suratıyla izleriz…

  17. Beyza 04 Ekim 2015, 01:39 -

    Film açılmıyor

  18. Seyli 16 Eylül 2015, 19:01 -

    Harry Potter serisini ne zaman izlesem etkisinden çıkamıyorum izlediğim tüm serilerden en iyi şüphesiz

  19. mustafa 16 Eylül 2015, 13:31 -

    Chok guzel bir vil harry potter cok guzel bir vilm gercekten

  20. jess 15 Eylül 2015, 23:24 -

    İLK BAŞTA ACIP SONRA ERORR VERDİ HİÇ BİR ŞEKİLDE AÇAMIYORUM SİNİR OLDUM YA DÜZELTİN LÜTFENN

  21. kumsal 03 Eylül 2015, 16:57 -

    1:10:35 😀
    sesli güldüm

  22. isa 27 Ağustos 2015, 01:35 -

    harry potter serılerıne dıycek yok ben şahsen 2006dan berı ızlerım ilk serılerınden her bir bölumunu kackere ızledım hatırlamıyorum bile gerçekten şahane ama suan ızlıyorum aşırı derecede donuyo

  23. bilal 26 Ağustos 2015, 16:14 -

    tüm seriyi 128 kere izledim hala izlemeye devam ediyorum 😀

Film izle | Full Hd Film izle | Online Film izle | Sinema izle
film izle
film izle