Evrim (2014) Türkçe Dublaj izle

24-11-2014
Film Bilgileri
Evrim (2014) Türkçe Dublaj izle

Evrim izle, Evrim full izle, Evrim hd izle, Evrim türkçe dublaj izle, Dr will in amacı insan beyninden daha iyi çalışan diğer bir deyişle insan beyninden daha iyi bir bilgisayar yapmak için uğraşır. Bir grup radikal ise bu duruma sıcak bakmayacak ve dr will e saldıracaklardır. Allah dr. Will’e yardım etsin ne diyelim.

7 yorum bulunmaktadır: " Evrim (2014) Türkçe Dublaj izle "
  1. Isıl 10 Aralık 2014, 16:32

    Ya film hakikaten çok guzelmiş ben fantastik filmleri ve johhny depp filmlerini çok severım hepsini izledim, bu da çok guzel ve yine çok şaşalı çok ses getirmeyecek bir film yapmış, yapmışken salla dünyaları ayır biraz daha bütçe ve daha iyi yönetmen ile oyna değil mi ama, ama bu kadar güzel maksatlı bir filmin böyle bitmesi normal, sen tanrı değilsin degıstıremezsin de din çevrelerini de üstüne toplamana gerek yok degıl mi. Daha güçlü daha detaylı daha uzun bir film olabilirmiş ben yine de beğendim aklımda kalacak filmlerden biri oldu.

  2. Caner( izlemeden önce okuyun lütfen) 26 Kasım 2014, 01:51

    Öncelikle filmin oyuncuları,kurgusu,giriş gelişme ve sunuç işleyişi mükemmel.Anlatılmak isteneneni tam anlamıyla vermişler.İkinici olarak söylemek istediğim bikaç şey var.Ben yıllardır film kiralıyorum,satıyorum.İzlemediğim bir filmi kesinikle satmam satamam öneremem. Bu yüzden izlediğim film sayısnı hayal bile edemezsiniz. Sadede geleyim.Öğrendiğim bişey var oda benim beğendiğim bi filmi bi başkası beğenmiye bilir,başkasının beğendiği bi filmi ben beğenmiye bilirim. Ama bu gerçekten film izlemeyi bilen insanlar için geçerli. Film izlerken lütfen filmden bi beklentiniz olmasın,size ne vermek istediğini anlamaya çalışın. Filmi izleyin ve size size vermek isteği şeyi alın. ve sonra yorum yapın. VEE bu filmi izleyipte saçma diyen,sonunu anlamadım diyen bi insan ya beynini kulanmıyodur yada sadece çiftleşmeyle ilgili filmler izliyodur 🙂
    iyi seyirler…

  3. gulumse 24 Ağustos 2014, 02:18

    o yorumu yapanın nickindende anlaşılacağı üzre filmden anlamayan biri olduğu kesin, kesinlikle izleyin derim, başroldeki insanı göz önünde bulundurduğunuz zaman vasat bir filmde asla oynamamış bir insan olduğunu da göreceksiniz, eğer filme an be an aksiyon dolu olacak gözüyle bakacaksanız BİLİM KURGU ya adım atmayacaksınız, yada yaralama öldürme tipi filmlerden hoşlanıyorsanız bu tarz bi filme bulaşmayacaksınız, her tür filmi izleyen ve konusunu anladğınız sürece zevk almasını bilen biriyseniz bu filmi kaçırmak hayatınızın hatası olabilir, izlenmeye değer, hatta mükemmel bir film olmuş.
    Bir zamanlar bilgisayar zekası üzerine yapılan bir film vardı o bilgisayar konuşabiliyor düşünebiliyor hatta ve hatta kamera ve mikrofon olan her yere bağımsız yetkilerin tümünü ele alarak tüm şehri kontrol edebiliyor elektriği telefon hatlarını vs yönetebiliyor trafik ışıklarını dahi kontrol edebiliyordu, aynı türde bir film olmuş fakat daha üstününü yapmılşlar, bunun üzerine yapay zekayıda katmışlar, en güzel kısmı da bunlarlada yetinmeyip nano teknoloji den de esinlenerek filme apayrı bir güzellik katmışlar tavsiye etmekle kalmıyorum kesinlikle izlenmesi gereken bir film diyorum…

  4. mevlut 23 Ağustos 2014, 13:43

    Abicigim ne tezat yorumlar yaa güzelmi çirkinmi bırısı izlenmesi gerek diyor diğeri hayatımın hatası diyor kafanız iyimi sizin.

  5. fox 19 Temmuz 2014, 21:44

    Oyuncu kadrosu, konu, efektler 1. sınıf. Ama biraz eksik gibi geldi nedense. Biraz kısa kesilmiş gibi. Devamının geleceği izlenimini uyandırıyor.

    Sırf konusu için bile izlenir. Kesinlikle tavsiye ederim.

  6. kıroman 17 Temmuz 2014, 04:04

    bu kadar saçma bir son görülmemiştir başı sıkıcıydı zaten sonuda saçma hayatımdan 2 saat çaldı mahkemeye vericem alayını

  7. Yorumcu 12 Temmuz 2014, 16:48

    kaçırmak istemiyeceğiniz türden bir film yada ölmeden izlenilmesi gereken türden bir film ..

Benzer Filmler
film izle - hd film izle