Carrie Günah Tohumu (2013) Türkçe Dublaj izle

18-02-2014
Film Bilgileri
Carrie Günah Tohumu (2013) Türkçe Dublaj izle

Carrie Günah Tohumu izle, Carrie Günah Tohumu full izle, Carrie Günah Tohumu hd izle, Carrie Günah Tohumu türkçe dublaj izle, Carrie white okulda arkadaşları arasında evde annesi tarafından dalga geçilen zulüm gören bir kızdır. MEzuniyet gecesi kimsenin bilmediği gizli güçleri ile intikamı acı olacaktır.

49 yorum bulunmaktadır: " Carrie Günah Tohumu (2013) Türkçe Dublaj izle "
  1. Seda 31 Temmuz 2016, 20:10

    Film gayet akıcı. Ancak filmdeki bazı şeyler dikkatimi çekti. Filmin net bir olaya bağlanmamış olması o filmin boşa geçirilen vakit olduğunun bir kanıtı. Ne demek istediğimi izlemeden önce bu yorumu okuyan arkadaşlara tavsiye olarak algılayabilirsizin yani filmi daha dikkatli izleyin. Biraz saçmalık var onun dışında vakit öldürmek isteyen için ideal.

  2. Gülcan 16 Haziran 2016, 18:29

    Kesinlikle önce kitabını okumalısınız… çok değişiklik var. Okumanızı tavsiye ederim.

  3. laallaa 15 Haziran 2016, 00:06

    kitapta daha etkili bence tam olarak uyarlayamamışlar

  4. AHY 31 Mayıs 2016, 20:23

    Bence çok kaliteli bir film eksiklikleri varma mesela o insanları hızlı öldürdü intikam soğuk yenen yemek gibidir oyuncuların o dehşete verdiği tepki çok yapmacıktı ve komikti biri seni öldürmeye çalışıyor ve bunu doğa üstü yapıyor altlarına etmeleri gerekiyordu 🙂 ama başröldeki hatun iyiydi dokunsan düşecek yaprak gibiydi ürkek bir ceylan izleyin tavsiye ederim ne de olsa Stephen King var işin içinde.

  5. Gülsüm 25 Mayıs 2016, 17:26

    Gerçekten sona gelene kadar harikaydı ama gerçekten sonu çok kötüydü sanki 2. filmi çıkacakmış gibi bitmiş fazla beklentimi karşılamadı ama canım sıkıldığında izleyebileceğim filmler arasında ^^ İzlemenizi tavsiye ederim.

  6. Rizgar 14 Eylül 2015, 22:23

    Fena değildi.. paylaşım için teşekkürler..

  7. çulsuzperi 06 Mayıs 2015, 20:44

    çok saçmaydı benceeee

  8. enes 18 Mart 2015, 16:11

    abi çok güzel 😀

  9. Gamze 04 Mart 2015, 21:49

    film cok guzel ama cota donuyor abicim

  10. AKHİLAL 21 Şubat 2015, 02:26

    !!!! Arkadaşlar bu kadar dar görüşlü olmayın fılmın konusu hıcte sızın anladıgınız turden degıl bu yazıyı okuduktan sonra ne demek istedıgımı emınım bazılarınız cok ıyı anlıycak 4. partın 1.45 11.53 13.28 14.01 16.08 17.15 17.30(özellikle bakın) ve 18.25(detaya dıkkat) sanıyelerıne bıdaha dıkkatlı bır şekilde bakın ve ne demek istendiğini filmdede neyın anlatılmak istendiğini anlamış olucaksın sublımınal mesajlarla heryerden saldırıyolar lutfen bıraz bılınclenelim artık !!

  11. eda 24 Ocak 2015, 20:38

    Kızı manyak ettiniz be 😀 Peh ya 😀 Zavallı tommy -.- Baka chris -.- Kız all kill yaptı resmen:D Fena değildi. Annesi tam bi psikopattı .-.

  12. jüri 22 Ocak 2015, 23:36

    7 puanı haketmiyor anca 4 puan alır ,daha kaliteli filmler varken izlenmeye değmez.

  13. ahmet 13 Ocak 2015, 01:36

    2 si gelecek gibi bitti ama hayirlisi mama yı hatirlatti biraz iyi gibi ya izleniyor iste 🙂

  14. enver 01 Ocak 2015, 00:59

    çok güzel bir film keşke serisini çıkarsalar

  15. irem polat 20 Aralık 2014, 23:29

    kitabı okuyanlar sakın filmi izlemesin tam bi hayal kırıklığı :p

  16. esma 18 Aralık 2014, 15:48

    sonu gerçekten berbatt

  17. 7li 07 Aralık 2014, 23:05

    gerçekten harika başka söze gerek yok.

  18. DERYA 03 Kasım 2014, 19:26

    HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN SAÇMA FİLM SONU BERBAT BİTİYOR SAKIN İZLEMEYİN

  19. DERYA 03 Kasım 2014, 19:23

    İZLEDİĞİM EN SAÇMA FİLM SONU BELLİ BİLE DEĞİL O KADAR İZLEYİP BEKLİYORSUN SONUNDA NE OLUCAK DİYE HİÇBİRŞEY OLMUYOR

  20. veysel 30 Ağustos 2014, 23:10

    10 numara 5 yıldız 😀

  21. zeynep 27 Ağustos 2014, 17:42

    guzel fılım harıka

    • demi 18 Eylül 2014, 21:00

      5/5 sou girl:D

  22. sinem 22 Ağustos 2014, 22:57

    süperden baska bş demiyom 😀

  23. sinem 22 Ağustos 2014, 22:57

    hayatımda izlediğim en etkkiliyici filim <3 tavsiye ederim

  24. emocan 12 Ağustos 2014, 19:41

    süper bi film izleyin 🙂

  25. zeynep 09 Ağustos 2014, 18:07

    hayatimda bu kadar sacma bir film izlemedim.sakin ama sakn izlemeyin. allah belami versin benim de

  26. semacan2001@gmail.com 18 Temmuz 2014, 22:53

    Bu ucuncusu 1 de ikiside var

  27. elif 18 Temmuz 2014, 05:30

    yahu ne sacma yorumlar yapılmıs bu fılm stephen kıngın ılk kıtabının sınemaya uyarlanmıs halı daha oncede aynı konu ıkı kere daha fılm olarak cekıldı o yuzden bu bı serı falan degıl ıkıncısı de cıkmayacak

  28. eray 14 Temmuz 2014, 14:35

    film süper 2. serisi çıkacakmı

  29. reis 14 Temmuz 2014, 13:50

    film süper

  30. Ali 13 Temmuz 2014, 03:20

    guzel bir filmdi

  31. yasemin 09 Temmuz 2014, 18:53

    bence de bu film 10 numara herkes izlemeli

  32. Ada ♥♥ 04 Temmuz 2014, 13:14

    çok güzeldi ama annesi deli galibe :DD

  33. hatice 20 Haziran 2014, 15:39

    2. sabırsızlıkla bekliyorum

  34. Emre 19 Haziran 2014, 20:26

    Arkadaşlar Filmin 2 Si Çıktımı ?

  35. cansu 12 Haziran 2014, 17:58

    film idare eder o kadar güzel değil herkesi öldürdü vs. o sue nin sevgilisi iyiydi onu neden kurtarmadı o kız ona iyilik yapmıştı ama anlayamadı saçmalık.

  36. akif 12 Haziran 2014, 16:39

    on numara beş yıldız ikincisini sabırsızlıkla bekliyorum kesin izleyin bu 2. izleyişim hala süper geliyor 10 kerede izlesem sıkılmam yani

  37. oğuzhn 07 Haziran 2014, 04:10

    Gençler piyasaya bundan daha saçma konulu bir film daha gelmemiştr emınım. Kesınlıkle izlemeyn. Film leş.

  38. nurax 20 Nisan 2014, 19:51

    süperrrdi konu farklıydııı

  39. alaska 20 Nisan 2014, 12:24

    harikaydı. bi süre etkisinde kalacağım filmlerden biri .

  40. Enise 07 Nisan 2014, 16:56

    Kitaba göre bakarsak bazı yanları uyumsuz olmuş ama yine de harika. İzlemeye değer yani izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. Bu film ve bu kitap bir harika ! Stephen King’e bayılıyorum !

  41. hatice 24 Mart 2014, 11:54

    film çok saçmaaaaa

  42. can 17 Mart 2014, 13:08

    Super filim

  43. nurullah kaya 17 Mart 2014, 02:23

    terminatör gibi kız

  44. ömer 14 Mart 2014, 11:18

    Film gerçekten çok güzel ama kitapla birebir gittigi için sonu hariç tabi bu kitabı okuduktan sonra izleyince hayallerinizdekiler canlanıyor tavsiye ederim.Carrie nin annesi tam yansıltılmış.Oyunculuk mükemmeldi 2incisini merakla bekliyorum…

  45. nisa 05 Mart 2014, 12:32

    carrie nin annesi tam bi deli bence napıo kendisine öle

  46. neşe 05 Mart 2014, 12:31

    çok müthiş izlemenizi tavsiye ederim inşallah devamı gelir.

  47. Rises 26 Şubat 2014, 21:40

    tek kelime ile mükemmel,mutlaka izleyin derim.devamını heyecanla bekliyoruz..!!!

  48. esiryüreğim 22 Şubat 2014, 00:51

    10 numara okadar…

Benzer Filmler
Film izle - Hd Film izle - Full Hd Film izle - hd film izle