Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum

Barbie Deniz Kızı Hikayesi 1 (2010) Türkçe Dublaj izle

Film Bilgileri
Barbie Deniz Kızı Hikayesi 1 (2010) Türkçe Dublaj izle
29.662 views

Barbie Deniz Kızı Hikayesi izle, Barbie Deniz Kızı Hikayesi full izle, Barbie Deniz Kızı Hikayesi hd izle, Barbie Deniz Kızı Hikayesi türkçe dublaj izle, Barbienin en çok sevilen bölümlerinden bir tanesidir. Kız çocuklarının hayran olduğu serinin devamıdır. Barbienin birbirinden eğlenceli bölümlerine devam ediyoruz.

Benzer Filmler
77 yorum bulunmaktadır: " Barbie Deniz Kızı Hikayesi 1 (2010) Türkçe Dublaj izle "
  1. prenses duru 17 Ekim 2014, 16:19 -

    ya uydurmayın

  2. prenses duru 17 Ekim 2014, 16:18 -

    bence harika ötesi bişey bu arada kimse uydurmasın kimse bir barbie ve ya bir seniz kızı olamaz bu sadece bir hayal bunu düşünenlerinde hayal dünyası pek genişmişş

  3. prenses duru 17 Ekim 2014, 16:15 -

    bence harika ötesi bişey ama kimse uydurmasın kimse bir barbie ve ya bir deniz kızı olamaz çünkü onlar gerçek değil

  4. yesım adıgüzel 03 Ekim 2014, 12:33 -

    bunu her zaman oızlerım ben hıc de kaçırmam

  5. Nehir 21 Eylül 2014, 21:59 -

    Harika bütün filmlerden üstün bir film ben merilyayım

  6. güldem 27 Ağustos 2014, 17:36 -

    süper ötesi bişey bayıldım her zaman izlicem

  7. prenses merliya 26 Ağustos 2014, 16:55 -

    ben flimde oynayan merliya ilginiz için teşekkür ederim

    • akıl ve mantık 02 Eylül 2014, 18:55 -

      bir şey diyeceğim mal mısın dediğin kişi İngiliz mi Amerikalı mı belli değil bir çizgi film kahramanı ve son olarak onun adı Merlia…

  8. büşra 19 Ağustos 2014, 21:52 -

    harikaaaaaaaaaaaa

  9. yasmin 18 Ağustos 2014, 22:03 -

    bence harika hergün izliyorum

  10. marliya 11 Ağustos 2014, 19:54 -

    biliyorum inanmıyacaksınız ama marliya ile aynı ismi taşıyorum. film çok güzeldi ilk defa izliyorum.görüşürüz. gitmem gerek kraliçe beni çağırıyor. hoşçakal.

  11. gilişan 08 Ağustos 2014, 13:41 -

    bence filim muhteşem ötesi ama barbie ‘nin yerinde olmak isterdim

  12. barbie 24 Temmuz 2014, 20:37 -

    cok guzel olmus tesekur ederiz

  13. melda saygili ogulu 24 Temmuz 2014, 20:34 -

    cok guzel bir filim herkeze oneririm filmi okadar cok begendimki tekrar tekrar izliyorum herkeze oneririm

  14. kader 22 Temmuz 2014, 23:34 -

    bnce brbi diye brsey yokkkkkkkkkkkkkkkk

  15. melike 22 Temmuz 2014, 17:12 -

    ben bir barbie ye benziyen bir kızım tıpatık ona benziyorum. bu arada film çok güzel.

  16. busem 22 Temmuz 2014, 17:07 -

    barbie ye benziyen bir kızım aynı ona benziyorum bu arada film çok güzel.<3

  17. betül 08 Temmuz 2014, 16:05 -

    bence çok güzel bir film ama 19 20 kere izledim kardeşimden dolayı ondan biraz sıktı

  18. mucahit 02 Temmuz 2014, 13:45 -

    barbie diye bi sey yok

  19. Asu 01 Temmuz 2014, 14:45 -

    super otesi bir film

  20. prenses elsa 09 Haziran 2014, 23:18 -

    ben deniz kızıyım insana dönüşüp buz yapıyorum (insan adım elsa) (denizkızı adım Akuğa)

    • nisanur 19 Haziran 2014, 19:07 -

      prenses elsa karlar ülkesinden niye kopa çekiyorsun

  21. prenses elsa 09 Haziran 2014, 23:08 -

    merhaba ben prenses elsa boynumdaki kolye ile denizkızı olup suların prensesi akuğa oluyorum ,fransada doğdum belay yani görüşürüz

    • laarisa 14 Ağustos 2014, 12:46 -

      bende bir prensesim benim gibi prenseslerde varmışdemek filim çok güzel

  22. yağmur 30 Mayıs 2014, 16:08 -

    iğrençççççççççççç

  23. nazlı 26 Mayıs 2014, 22:14 -

    marliy delirdi galiba kendini deniz kızı sanıyo slk ya he bu arada barbi harikasın

  24. zeynepebrar 26 Mayıs 2014, 16:57 -

    süperdi yaaa ama

  25. yaren 09 Mayıs 2014, 16:03 -

    çooooooooooooooook güzel muhteşem

  26. merviş 06 Mayıs 2014, 15:09 -

    harika bir film işallah 3.bölümü de çıkar çok güzel bir 3olucak biliyorum

  27. ayşenur 30 Nisan 2014, 12:45 -

    çok güzel 3. merakla bekliyorum inşallah 3 çıkar neşeli bir 3 olucağını biliyorum

  28. hatice 29 Nisan 2014, 19:32 -

    BENCEDE ÇOK GÜZEL

  29. gözde gökçe Akarsu 27 Nisan 2014, 15:17 -

    barbie filmlerinin serisini izledim çok sevdiğim iki tane var oda prenses ada ve popstar duru bir de bu var harikalar ya siz neyin kafasını yaşıyosunuz yaaa

  30. havin naz sarı akarsu 27 Nisan 2014, 10:01 -

    olağan üstü bir film

  31. Kardelen 22 Nisan 2014, 17:19 -

    Bence elcin hakli herkesin 1yada 4 tableti var ama benimkisi oldu allah ramet eylesin amin bence bu film harika otesi

  32. Ayse 19 Nisan 2014, 18:33 -

    Barbie’den nefret ediyorum ama filmleri ve oyuncakları haaariiiikaaaaaa!

    • damla su 26 Nisan 2014, 17:40 -

      ben Barbie ‘ nin gerçekte yaşadığına inanmıyorum

  33. barbie 19 Nisan 2014, 10:56 -

    ben barbie yim ve gerçegim

    • Yagmur 28 Nisan 2014, 03:59 -

      Barbie sadece flim karakteri gerçek filan değill

    • rüveyda 10 Mayıs 2014, 09:49 -

      hayatımdaki en güzel film

    • aydanur eraydın 03 Temmuz 2014, 21:50 -

      gerçektem mi seni görmek isterdim. amma seni göremiyorum.

  34. merliya 11 Nisan 2014, 11:43 -

    barbienin filmdeki adı merliya benim adımda merliya ve barbie ye hayranım

  35. hira 09 Nisan 2014, 22:18 -

    çok güzel :)

  36. barbie 05 Nisan 2014, 11:31 -

    beni beğendiğiniz için teşekkürler arkadaşlar ben gerçekten varım

    • mucahit 02 Temmuz 2014, 13:44 -

      barbie diye bi sey yoktur ama film guzel

    • sanane 19 Temmuz 2014, 19:19 -

      yalannnnnnn

    • sinem 04 Ağustos 2014, 15:37 -

      sei cook seviyorum butun filmlerini izledim muhtesemsin…

  37. Ceylin Asutay 02 Nisan 2014, 21:02 -

    Bin yıl izlesem doymam.Barbie çok güzel bir film.Babie yi çok seviyorum.

  38. marliy 23 Mart 2014, 18:05 -

    bu şey nasıl kulanılıyor gerçek hayata insan varmı bilgisayar denen şey gerçekten varmı biiz bilgisayarı denilen şeyi deniz kabuğu ile kulanıyoruz ben bir denizkızıyımm okyanusta yaşıyorum

    AMA GERÇEK HAYATA İNSAN YOK
    BEN BİR DENİZKIZIYIM

    • aysu 08 Haziran 2014, 21:17 -

      çok güzel bir filim gerçekten yapanların emeğine sağlık gerçekten arkadaşlar ben küçüklüğpümdede hep izlerdim ama artık yeni filimlere daldım gittim artık benim yarime
      küçük kız kardeşim satlerce bilgisayar başında oturupi zliyo bu arada küçük bir şeyde söylemek istiyorum ben okyanusta yaşıyorum yok benim adım merliya yok deniz kızıyım diyiceklerine bazı adı lazım olmayan kişiier il önce adlarını doru düzgün yazıpta maskara olmasınlar

      • Ays 20 Haziran 2014, 03:40 -

        arkadaşlar siz gerçekten deniz kızımısınız? marliy nin yorumunu okudum sen gerçekmisin peki hangi okyonustasın deniz kızıysan bilmelisin

      • habibe 22 Eylül 2014, 16:24 -

        çok aptalsınız valla sizden biriniz bile denikızı deyilsiniz

    • dila 25 Haziran 2014, 15:22 -

      yalancı

  39. alex 17 Mart 2014, 20:27 -

    brezilyalıyım brezilyada doğdum türkiyeye geldik 11 senedir burdayım ve barbiyi büyük bir tutkuyla izliyorum:):)

  40. merliya 14 Mart 2014, 18:37 -

    orada barbinin adı merliya diye bende adımı gerçekten merliya komadım çünkü benim gerçek adım Merliya.:)

  41. nalan 11 Mart 2014, 15:20 -

    berbat bir film

  42. aylin 09 Mart 2014, 21:32 -

    17 yaşındayım ve hala Barbie’yi büyük bir zevkle izliyorum

  43. meryem 09 Mart 2014, 10:58 -

    yarım kaldı:(

  44. melisa 08 Mart 2014, 21:33 -

    beğendim tavsiye ederim

  45. ASUDE 03 Mart 2014, 18:58 -

    ÇOK GÜZEL FİLİMLERİ VAR YAAAAA :d

  46. ela demirtaş 02 Mart 2014, 20:29 -

    bence mütişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş bir film

  47. deniz 28 Şubat 2014, 12:02 -

    süper bayıldım bunu 100 kere izlesem yılmam

  48. prenses sude 23 Şubat 2014, 15:49 -

    çok güzel

    • prenses melya 03 Eylül 2014, 15:32 -

      Mukemmel ama ben prenses melya oldugum icin degil ama aklima hep boyle parlak fikirler gelir zordu erisi yenmek 2. Bölüm ude izleyin

  49. elçin 17 Şubat 2014, 20:47 -

    gizemcim tabletim var diye hava atma bizimde var . bu arada barbi süper olmuş bnce süperrrrrrrrrr <3 <3 Ama arkadaşlar sabırlı olun çok donuyooooo :D

    • sıla 26 Mayıs 2014, 19:03 -

      Bende donmuyo ama başkalarında donuyo.Donanların sabırlı olmasını istiyorum.Bu arada barbieye bayılıyorum.Onun hayranıyım.Film çoooooookkkk güzeelllll :)

  50. beyza nur yıldırım 02 Şubat 2014, 13:05 -

    bence çok güzel dme yani

  51. gizemnur sağlam 03 Ocak 2014, 19:01 -

    çok güzel film hep izliyorum

  52. aslı emine 22 Aralık 2013, 14:49 -

    çok ama çok güzel bi film 1 seneden beri izliyorum

  53. gizem 20 Aralık 2013, 20:44 -

    seni çok seviyorum barbi kaçıncıyı izliyorum tabletimde var hep açıp izliyorum

    • sena sökük 03 Ocak 2014, 19:04 -

      Barbie seni çok seviyorum

  54. pinar 11 Aralık 2013, 15:50 -

    Harika bir filim herkes izlesin barbi sana hayranim o (∩ ω ∩) o

  55. Nehir 06 Aralık 2013, 21:36 -

    Çok güzel bi filmmiş ilk defa burda izledim

  56. şeyma nur altıntop 05 Aralık 2013, 16:31 -

    harika bişey muhteşem ötesi

    • ZEYNEP 21 Mart 2014, 20:35 -

      BENDE ÇOK SEVİYORUM

      • irem 06 Haziran 2014, 13:22 -

        haklısın zeynep çok güzel bir film 30 kere izledim

        imza irem ben 5 yaşına girecem

    • ZEYNEP 21 Mart 2014, 20:39 -

      BENCEDE

      • kader 22 Temmuz 2014, 23:35 -

        haklısın valla 100 kere izlesem yaramaz

Fullhd720pizle.com | Full HD 720p Kalite Film izle
sitemap - feed - full hd 720p izle
Google üzerinden, film izle, hd film izle, tek part izle, mobil izle, full hd film izle, online bedava film izle gibi aramalar yaparak ulaşılan, Fullhd720pizle.com adlı sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar büyük paylaşım sitelerinden alınmış olup, Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com ve facebook.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamıştır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Fullhd720pizle.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler. İletişim bölümünden bize ulaşabilir size ait olan video var ise kaldırılmasını talep edebilirsiniz.