Alacakaranlık Şafak Vakti 2 (2012) Türkçe Dublaj izle

24-07-2016
Film Bilgileri
Alacakaranlık Şafak Vakti 2 (2012) Türkçe Dublaj izle

Alacakaranlık Şafak Vakti 2 izle, Alacakaranlık Şafak Vakti 2 full izle, Alacakaranlık Şafak Vakti 2 hd izle, Alacakaranlık Şafak Vakti 2 türkçe dublaj izle, Heycanın doruğa çıktığı alacakaranlık serisinin son bölümüdür. Heyecan dolu bu bölümü kaçırmayın. Edward ve bella aşkı ne oldu? Sonu nereye gidiyor? Merak ettiğiniz herşeye bu bölümde cevap bulacaksınız.

170 yorum bulunmaktadır: " Alacakaranlık Şafak Vakti 2 (2012) Türkçe Dublaj izle "
  1. Elif 06 Haziran 2016, 21:05

    Ben lejeteryan bir vampir olmak isterdim kan emmeyen kan yasak ops

  2. ece 26 Ekim 2015, 09:34

    neden acilmiyo ya butun bolumleri boyle acilmiyo hicbiri

  3. Ömer 17 Mayıs 2015, 17:17

    çokkkk güzel bi film bana eskileri hatırlatıo mutiş valla

  4. ece 19 Mart 2015, 16:38

    bence okk güzel bi filim keşke bii bölümdaha çıkarsalarr ceykıpta çokkk yakışıklı deyilmi sizce

  5. atını siken kovboy 24 Şubat 2015, 16:48

    süper bela cok iyi rol yapıo hemde cok edwart adamın dibi ozellikle yatak kısmı ohhh yeah

  6. EFE 22 Şubat 2015, 15:21

    abi süper ya çok güzel bi filim bu herkeze tavsiye ederim

  7. aşan 21 Şubat 2015, 23:29

    Küçük ve muhteşem parçamızla sonsuza dek yaşadık bu filme bayılıyorum anlatılmaz izlenir

  8. zeynep 18 Şubat 2015, 23:05

    Bn vampir olmak istiyorum bu arada altunci sinifim ama vampire benziyorum bakislarim bizim ten Rengim. Kopek dişlerin benziyor bu yüzden mutluyum

  9. merhaba 01 Şubat 2015, 18:34

    Küçük ve muhteşem parçamızla sonsuza dek mutlu yaşadık. Sonsuza dek <3

  10. kristen stewirt 31 Ocak 2015, 22:00

    flimin neden bittiğini söyleyeyim bella Edward ı flimin yönetmeniyle aldattı ve Edward sinirlendi flim çekilemedi bella tam bir ahmak dostum

  11. Winniefried 26 Ocak 2015, 21:37

    Hi Edward. I’m Winniefried (you tell me Winnie) I’m in Turkey (:( ) but I’m WRONG 🙁 . Just I’m American . I LOVE YOU EDWARD <3

    • kemal 26 Haziran 2015, 22:34

      muhteşem film hepsinde olduğu gibi bunun da eksikleri var olacak ya bu kadar

  12. ipek 08 Ocak 2015, 15:23

    filmmm çokkkkkk güzel sanırım 10. kere izleyişim ama hiçç bıkmadım teşke bitmeseydi çünkü çok güzeldi 🙁

  13. okan 28 Aralık 2014, 19:48

    cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk guzel kendımı fılmde zandım

  14. pelin 10 Aralık 2014, 14:06

    lütfen başka serileride olsun muhteşem bir film devamı gelmeli

  15. izeyici 21 Kasım 2014, 21:50

    super bir film çok başarılı bence yenılerıde cekılmelı 😀

  16. mirhat 01 Kasım 2014, 10:58

    devamı çıkıcakmı 7 yaşından beri izliyorum şuan 12 yaşındayım

  17. kudret gül alver 27 Ekim 2014, 17:44

    Muhtesem lutfen baska serilerde olsun taylor 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  18. melek 24 Ekim 2014, 00:06

    Edward ve bella evlendiği bölüm çok güzel

  19. Boğaç Efe DEMİRER 20 Ekim 2014, 22:23

    Film Çok Güzel Helede Şu Wolfteam deki Gölge Haramilerinin Youtube ye Eklediği Sahne Çok Güzel Yani Savaş Sahnesi

  20. apo 20 Ekim 2014, 20:10

    çok süper daha serileride gelebilir

  21. Biji Serok Apooo 20 Ekim 2014, 15:51

    Yahw BunDan GüzeL Film Yok BasKn Edwerd <3

  22. Alacakaranlık edward bella 19 Ekim 2014, 19:01

    Hayatımda izlediğim en güzel film başka serilerde çıkmalı bayılıyorum filme süper

  23. didem 19 Ekim 2014, 18:00

    Harika gercekten bayildim muhtesem bi film an cokda taylor lautner ı cok sevdim

  24. beril 18 Ekim 2014, 16:49

    bu filmi bin kerede izlesem sıkılmam abi çokkk güzeeeeeeeeeeeeeeeeellllllll….

  25. MEHMET 13 Ekim 2014, 18:47

    ALCAK KARANLIK abi süper oluyor bela edvırt çok güzeler 2 si tam bir akılılar bukadar

  26. emine dişli 12 Ekim 2014, 14:30

    çççççççççoooooookkkkkkkkkkkgggggggggggüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeellllllll <3 <3 <3 <3 <3

  27. esli 11 Ekim 2014, 23:59

    aman tanrııımmm yaa burası ergen kaynıyo 😛

  28. azra 10 Ekim 2014, 20:11

    en güzel yeri şevişmeleri bece

    • zyxel 27 Ekim 2014, 22:20

      hyr en güzel bölümü sevişmeleri değil

  29. kudret gül alver 10 Ekim 2014, 09:27

    bu film muhteşem çok güzel başka serilerde çıksın

  30. ASDFGHJ 29 Eylül 2014, 15:18

    ya bu kadar güzel bi film görmedim hayatım da süper 😀

  31. adsız 26 Eylül 2014, 22:37

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tam bir aşkkkkkkkkk

  32. ilknur 26 Eylül 2014, 00:07

    hepside gerçek hayatta iğrençler film aldatmacalar üzerine kurulmuş görsel saçmalık… beyinsel düşünceye pek yer verilmemiş TİTANİC daha güzel…

    • cristen 12 Ekim 2014, 15:15

      hayır cris güzel ama robert
      iğrenç

    • cristen 12 Ekim 2014, 15:16

      hayır cris güzel ama robert
      iğrenç
      ama ikiside yakışıyorlar

  33. kont durakula. 22 Eylül 2014, 14:31

    Merhabâ vampir olmak isteyenler ben hayellerinizi gercekleştirmeye geldim isteyenleri vampir yapacagím meail adresimden bana ulasabilirsiniz.

  34. elif 22 Eylül 2014, 12:39

    Aşk hikayesi işte……

  35. merve 21 Eylül 2014, 16:51

    bu film çok güzel bir film bunu sürekli çekmeliler . hayatımda izlediğim en güzel film

    • Alacakaranlık edward bella 19 Ekim 2014, 18:57

      Hayatımda izlediğim en ama en güzel film yeni bölümlerde çekilmeli bayılıyorum bütün serilerini döne döne izliyorum şarkılarında çok Hoşuma gidiyor hiç bitmesin

  36. bih 21 Eylül 2014, 02:28

    Sonu iyiydi 😀

  37. duygu 19 Eylül 2014, 16:58

    Çok güzelllllllllllll aşığımmmmm

  38. furkan 30 Ağustos 2014, 15:36

    Film Çok Güzel Bayılıyorum Bu Filme En Az 20 Kere İzledim İnşallah Diğer Serileri Çıkar Hayranı olduğum Kişiler Alice Gercek Adı ASHLEY GEREENE Diğer Hayranı Oldugum Kişi Jasper Gercek Adı JACKSON ROTHBANE

  39. furkan 30 Ağustos 2014, 15:29

    merhaba hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri ve hayranı olduğum kişiler filmden alice gercek adı ashley greene ve jasper gercek adı jackson rothbane

  40. merve 27 Ağustos 2014, 14:54

    edward ve bella birlikte aro’ yu öldürdükleri sahneye bayılıyorum hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri ama sadece bu değil bu filmin bütün serileri alacakaranlık 1 – yeni ay- tutulma-şafak vakti 1-şafak vakti 2 hepsi çok güzel lütfen ama lütfen bu filmin devamı gelsin böyle güzel bir film bu kadar kısa olamaz

  41. hoppapa 25 Ağustos 2014, 16:33

    Cok guzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  42. irem 25 Ağustos 2014, 13:42

    5 partı gerçekten gerşek zanetim ama 5 partın sonu harıkaydı

  43. diyar karayel 23 Ağustos 2014, 18:17

    çok güzel film ama benim sevdiğım kişiler roniyesma edward ve jekıp ve bella ve set ve benzamin ve kate ve gerret

  44. vep 23 Ağustos 2014, 14:55

    akadasim tek vampire donusmek isteyen sen degilisin benim hayalim vampirolmak hastasiyim

  45. Çağla 22 Ağustos 2014, 15:31

    Sonları gerçekten tiksindirici 😀 Ve çok güzel flim

  46. RECEP 19 Ağustos 2014, 13:12

    Süpper

  47. TheTwilight 18 Ağustos 2014, 21:31

    ölürüm bu filme ya 5 kitabınıda okudum kitapta herşey daha ayrıntılı anlatılıyor ama canlı bi halde görüp izlemek süper bu film sayesinde vampir bağımlısı oldum ve acayip şekilde vampir olmak istiyorum cidden arkadaşlarım delirdiğimi düşünüyor -,- neyse konumuz bu deil evet ben vampir olmak isteyen bi deliyim.

    keşke film bitmeseydi hatta bu bir dizi olup sezonlarca devam etseydi.

  48. irem 16 Ağustos 2014, 19:47

    ben 11 yaşındayım bu filimi biz yaptı yorum yaptığınız için teşşekür eferim 😀

  49. izleyici 10 Ağustos 2014, 20:11

    arkadaşlar çok güzel diyosunuz ayrıca benim içinde öyle bir film ama bi şehirde ismini hatırlamıyorum en kötü film seçilmiş buna inanamadım

  50. Sarp Palaur 07 Ağustos 2014, 14:25

    Evet film harika ama yönetmeninde çok büyük katkısı var tabiki senaristte büyük bir alkışı hakkediyor.
    Yeni seriler olursa ve bu serilerde başka oyuncu oynatılırsa. Bence yeni seride tutmaz.

    Sarp Palaur (Şanışer)

  51. bella and edwars 06 Ağustos 2014, 17:03

    kendimi bildim bileli dünyada bu kadar güzel,hoş,romantik,macera ve akıl almaz bi film izlemedim…

  52. adem 02 Ağustos 2014, 16:32

    flim devamı cıkmaz cunku kitabı burda bitiyoooo

  53. Selin 01 Ağustos 2014, 20:07

    Çok beğendim bence Edward doğru seçim 😀 Jacob ile Bella yakışmıyordu ama favorim Alice.

  54. sıla 01 Ağustos 2014, 12:59

    alacakaranlık serisinin hepsini izledim ve izlemeye devam ediyorum 3ü ve 4ü çıkmalı

  55. Alacakaranlık delisi 31 Temmuz 2014, 03:21

    Diyecek söz bulamıyorum ne desem boş

  56. yıldız 29 Temmuz 2014, 23:16

    çok güzel bu bölümü 7. izleyişim 3 ve 4 çıkmalı

  57. mertcan 29 Temmuz 2014, 19:54

    ben hayatımda bukadar güzel bir filim görmedim 1 hızlı ve öfkeli 1 de bu başka yok ya işallah devamı gelir ya çok güzel devamında basarılar dilerim

  58. selina 29 Temmuz 2014, 18:32

    bella harika oldu ben bu filme ölürüm teşke film hiç bitmese bu film ölümsüz olsaaaaaaaaaaaaaaa

  59. dilara 29 Temmuz 2014, 11:00

    bence filmi uzun bi serice devam ettirin çok güzeldi 🙂

  60. jhjhjhjh 26 Temmuz 2014, 18:27

    BENCE FİLMİN DAHA ÇOOOOOOK BÖLÜMLERİ OLMALI

  61. jhjhjhjh 26 Temmuz 2014, 18:22

    bence filmin 3, 4, 5 ,6 ve hatta daha fazla bölümü çıkmalı.

  62. sasasa 24 Temmuz 2014, 10:18

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  63. kan 23 Temmuz 2014, 21:10

    cok guzel film en iyiside sevisdileri yerdi 😀

    • İREM 03 Ağustos 2014, 15:33

      KANA KATILIYORUM ORASI ÇOK GÜZELDİ

      • Mich€l 06 Ağustos 2014, 16:45

        😀

      • esila mira 07 Ekim 2014, 13:35

        bakın ben bu filmi 5 yaşımdan beri izliyorum ölümüne inanmazsınız ama ben sexsi olduğu için beyendim enerji katmış

  64. gülseren 23 Temmuz 2014, 17:44

    ya edward sana aşığım yaçok yakışıklısın bella sende çok güzelsin rozalie sana bayılıyorum ya hepinize bayılıyorum aşığım

    • ayşegül 31 Ekim 2014, 15:13

      sen kardeşnlen izleyemesin hem korkunc hem yani olum suz örnek

  65. öpücük 22 Temmuz 2014, 17:15

    öpüşme sahnesıne bayıldım

  66. enes 22 Temmuz 2014, 15:28

    film güzel ama 3 ve 4 cıkarsa daha güzel olur sonu bitirici olmamış cünkü

  67. elvan 20 Temmuz 2014, 03:03

    güzeldiiii
    kardeşim de sevdi

  68. elvan 20 Temmuz 2014, 03:01

    film çokkk güzeldii kardeşim ne kadar rahatsız etse de zevk aldım 🙂

  69. ceylan 19 Temmuz 2014, 13:25

    Aşkı.tutkuyu.sevmeyi.bu seriden öğrendim 10000 kere izledim ama ilk günkü gibi hala ayni hevesle izliyorum bu seriyi izlemek için değil anlayarak izleyin ne olduğunu daha iyi anlarsiniz

  70. ibrahim 18 Temmuz 2014, 07:41

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrr harika hayatımda bu kadar güzel bi fiilm görrmedim süper

  71. Yağmur 17 Temmuz 2014, 17:22

    Çok güzel . Harika . Tek kelime ile bayıldım. Hayatta tek bıkmayacağım film Alacakaranlık 🙂

  72. Kalender 16 Temmuz 2014, 09:41

    Ben cekıp ın yerinde olsam bellayı takmazdım ozaman cekıp ı severdi bella yı cekıp hak ediyo abi

  73. pembegül 15 Temmuz 2014, 10:09

    süperrrrrrrrrrrrrrrr

  74. isimsiz 12 Temmuz 2014, 12:07

    çok donuyo ama süper bir film

  75. sena saygan 11 Temmuz 2014, 14:39

    çok güzel film bayılıyorum 🙂

  76. ela 10 Temmuz 2014, 17:25

    çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :d

  77. bosver2 10 Temmuz 2014, 04:03

    yaa nasıl güzeldi son film! Süper ötesi bence jackobla olmalıydı bella 🙁 Kader.. :p

  78. mert 08 Temmuz 2014, 14:41

    bence de çoooooook güzel bir film ama ayıp yanları olmasaydı daha güzel olurdu

  79. selin çağlar 05 Temmuz 2014, 13:59

    harika bir film herkese izlemesi için tavilsiye ederim çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bayıldım bu filmi 13 kere falan izlemişimdir süperrrrrrrrrr korkulacak bir şey yok korkuyorsan izlemiyeceksin abi ama film muhteşem

  80. mehmet 02 Temmuz 2014, 15:30

    ÇOOOK GÜZEL

  81. edwardım 30 Haziran 2014, 09:58

    Sıradışı müthiş mükemmel harıka söyliycek söz bulamıyorum yani çook seviyorum alacakaanlık serisini yani her bölümünü hemen hemen 20 veya daha fazla izlemişimdir. Özellikle en beğemdiğim karakter edward çook tatliii

  82. seko kemik 25 Haziran 2014, 21:34

    lan varya ilk defa bir filmde ağladım bee

    • selin çağlar 05 Temmuz 2014, 14:00

      ağlanacak bi şey yok iyimisin sen

  83. rümeysa 25 Haziran 2014, 19:23

    filim harika ve ayrıca edward çok tatlı ona bayılıyorum keşke diğer serileride ık hiç sıkılmadan sonsuza kadar izlerim harika bişi bu

  84. napcan? 25 Haziran 2014, 16:04

    harika bir film :)bağıldım ya on yirmi kez izledim e az 🙂

  85. arda 18 Haziran 2014, 18:00

    süper

  86. elif sancak 18 Haziran 2014, 17:38

    izlemekten asla sıkılmayacağım tek film 🙂

  87. furkan 17 Haziran 2014, 22:26

    bence diğer serileride çıkmalı muhateşem bir film bayılıyorum

  88. ceren elif yağız 15 Haziran 2014, 19:13

    alacakaranlığın bütün serisini izledim ve çok beğendim çk güzel oradakierin hepsini seviyorum keşke onları görebilsem film harika olağanüstü

  89. eda 14 Haziran 2014, 00:04

    Aaaaaa inanmıyorum muhteşem bir fili buuu harikaaaaaaa

  90. boşver 09 Haziran 2014, 11:43

    film çok güzel ayrıca bütün seriyi abartısız 8 defa filan izlemişimdir yalnız filmde şunu istemiyorum terbiyesiz şeyler hoşuma gitmio ayrıca edwardddddd çok tatlııııı <3

  91. Furkan 07 Haziran 2014, 18:16

    1. TİTANİC 2. Şafak Vakti 2 En iyi filmlerden

  92. gülbeyaz 04 Haziran 2014, 23:14

    süüüüüper bir film kimse bu filmle boy ölçüştüremez

  93. yunus emre 04 Haziran 2014, 09:35

    ben bu filimin bütn bölümüne ve btün serisine bakım tavsiye ederim bu ilim acayıp ben edvırt olmayı iterim
    …..

  94. eylowoski 03 Haziran 2014, 19:48

    en sevdiğim film

    • baver 21 Temmuz 2014, 17:12

      dünyanın en güzel filmi ve en yakışıklı adamıda edward çok güzel film

  95. beril 31 Mayıs 2014, 13:06

    valla süper eskiden vampir olduğumu hayal ederim

  96. isim verilmemiştir 30 Mayıs 2014, 15:34

    bella çok güzel edward şanslı
    seksi bella

  97. hatice 28 Mayıs 2014, 13:18

    HARİKAAAA <3

  98. Clary Fry 19 Mayıs 2014, 16:41

    Bence çooookkk güzel kaç bin kez izledim sinamasına gittim hatta Alice nin gösterdiklerinigerçek sanarak ağladım ama ağladığım için kendime gülmeye başladım 😀 ama Bella’ya ilk başta” Çirkin ” diyenler oldu alın size çirkin

  99. Kristen Stewart 18 Mayıs 2014, 14:27

    Thank you four like

  100. hakan 13 Mayıs 2014, 19:53

    filmolağaüstü bence sizde izleyiin ve zaten bella vampir

  101. hakan 13 Mayıs 2014, 19:52

    filmolağaüstü bence sizde izleyin

  102. aleyna 12 Mayıs 2014, 20:34

    tebrikler çok güzel olmuş

  103. kübra 11 Mayıs 2014, 14:43

    EDWARD seni çok seviorum aşkım benim

    • nehir 26 Temmuz 2014, 10:38

      çok güzel bir film özelikkle bela çok güzel umarım büyüdümde senle tanışırım fork wasıktına gelmeyi çok istiyom ve bella çok güzel bir kızsın

  104. kübra 11 Mayıs 2014, 14:42

    bu filmi çok ama çok seviyorum inanılmaz bir fil alacakaranlık 4 ve 5 yapsınlar

  105. edanur 10 Mayıs 2014, 13:25

    hahaha bella cekupu dövüyor edward guluyor edward çok yakısıklısın

    • selocuncum 02 Temmuz 2014, 16:58

      bellanın jakob ı dövdüğü sahneye bayılıdım bu seriyi en az 5 kere izledim en beğendiğim alacakaranlıktı sonuçta herşey orada başlıyor

      • SanJo 26 Eylül 2014, 18:38

        benceee eda arkadaşımız bu filimde yer almamlı JaCkop U Ceykıp Yapdı Bella Yı Bela Yapdı Hayırlrısı

  106. kristina 09 Mayıs 2014, 20:09

    süper edwart cok yakısıklı

  107. basak 09 Mayıs 2014, 15:42

    cok guzel

  108. okan 08 Mayıs 2014, 21:08

    süperr mükemmel alacakaranlık serilerinin hepsi güzel ama şafakvakti 2 nin yeri ayrı

  109. edward aşığı 08 Mayıs 2014, 19:27

    bence serinin en güzel filmiydi ayrıyetten terbiyesiz şeyleri kaldırın diyosunuzda küçük çocuğa bu film izletilmez zaten aslında bu tam bi ergen filmi yani benim filmim =D tavsiye ederim cidden çok güzeldiii=)))))))

  110. ilaydanur 04 Mayıs 2014, 17:39

    Bence film olağanüstü güzellikte yönetmenin ellerine sağlık 😀

  111. İsimsiz 03 Mayıs 2014, 16:39

    film etkileyici hemde çok savaşta çok uzülmüştüm 5. parta boşa gitti üzülmem allis ona göstermişmiş teşşekür ederim
    http://www.fullhd720pizle.com/ senin sayende izledik…

  112. Nuri Nişancı 02 Mayıs 2014, 20:58

    9 yaşındayım evde ışıkları kapatık tek başıma izledim

  113. meryem 28 Nisan 2014, 14:23

    filme ölüyorum resmen

    • tuğba 03 Mayıs 2014, 14:41

      aynen bu flime aşığımmmm

  114. gizem 27 Nisan 2014, 11:21

    bence muhteşem yönetmenci baya bi güzel film çekmiş muhteşem ve ben şunu duyurmak isterim lütfe şafak vakti 6 ya kadar hepsi çıksın Edward bella renesmee muhteşemler tabikide cullen aileside ben şafak vakti 6 ya kadar bekliyorum çıkacağını umuyorum ve izliyeceğim

  115. sakine nar 26 Nisan 2014, 11:45

    çok güzel ya

  116. ayşe şahan 25 Nisan 2014, 17:21

    ” EDWARD ” Seni çok seviyorum bir ömür boyu seninle sonsuza dek

  117. soliko 25 Nisan 2014, 12:44

    Güzel….

  118. violetta 24 Nisan 2014, 14:52

    aşık oldum edward seni seviyorum edward ve bellla tabi ronesmeyide unutmayalım . bu filmi çok beğendim…………………………………………………..

  119. hddjgjff 21 Nisan 2014, 19:34

    filmi cok beğeniyorum <3

  120. isimsiz kişi 21 Nisan 2014, 13:33

    5.partta göz yaşlarım boşa gitti

  121. asdfg 20 Nisan 2014, 20:50

    bnce çok güzel devamıda gelsin ama jaykıb ve bellanın kızına ne oldu mühürledi ama filmin sonunda onlara bir şey olmadı ???yani evlenceklerdi filan işte

  122. orhn 20 Nisan 2014, 16:16

    very good siz türkler nasıl dersiniz kebap kebap 😀 hahaha şaka la şaka bende türküm tabi ki süper değil olağan üstü muhteşem!!!

  123. ozan19122 19 Nisan 2014, 02:27

    10 numara film bi serisi daha çıkmalı

  124. aleyna 19 Nisan 2014, 00:27

    harika! Serileri devam etmeli.

  125. cevdet 16 Nisan 2014, 14:10

    en güzel gerilim filmi harika 🙂

  126. izleyiciii 14 Nisan 2014, 19:45

    abiii çok iyi yaa 😀

  127. selinay 11 Nisan 2014, 22:42

    harıka bir günde tüm bölümlerini izledim

  128. nagehan 09 Nisan 2014, 16:19

    bence 6.serisi çıkarılmalı çok sürükleyici bir film harika

  129. burhan baran araz 09 Nisan 2014, 13:47

    neden dişleri yok acaba

  130. leyla 06 Nisan 2014, 00:00

    Çok güzel bi film ya
    Bi bölum daha olsa keşke

  131. berkay 05 Nisan 2014, 20:05

    süper

  132. zerda 04 Nisan 2014, 15:01

    korkunç ama harika vampir

  133. berivan 03 Nisan 2014, 18:41

    tek sözüyle mükemmel özellikle 5. part çok güzel arkadaşlar izlemeyenlere tavsiye ederim

  134. Burak 02 Nisan 2014, 17:46

    Abi Çok İyi Yaaaaaaaa

  135. MERVAN 30 Mart 2014, 16:18

    film çok güzel çook beğendimm

  136. betül 30 Mart 2014, 12:14

    bir serisini daha çıkarın

  137. umuthan özcan 29 Mart 2014, 17:13

    daha başka böüm çekilmiyicek keşke çekılse

  138. ecemsu 29 Mart 2014, 13:20

    bu film çooooooooooook güzel tüm serilerini izledim en çok rozali sonra alis sonra esme sonra bellayı sevdim

  139. ESRA 22 Mart 2014, 16:59

    süper:D

  140. dddeeennniiizzz 21 Mart 2014, 16:58

    aslında çok güzel bi film ama bana bu kısmı biraz kısa geldi yani daha uzun ve daha da güzel bişeyler bekliyordum…

  141. ali 17 Mart 2014, 16:28

    güzel

  142. fatih özger 17 Mart 2014, 14:02

    abi muhteşem ya çooooooooooooook güzel ya 🙂 🙂 🙂 🙂

  143. CELAL 16 Mart 2014, 22:06

    HARBİ ON NUMARA BEŞ YILDIZ BİR FİLM ÖZELLİKLE SONLARINDA FİLMİN İÇİNDE HİSSETTİM KENDİMİ

  144. kEMAL YÜZGENKAYA 14 Mart 2014, 21:38

    DURMADN KASIYOR IZLEYEMEDIM

  145. burcu 12 Mart 2014, 13:59

    ben hayatımda böyle bi film görmedim adamlar mükkemmel hiç bi masraftan da kaçınmıyolar süper bi film keşke bu bi dizi olsa her hafta izlerdik:):)

  146. şevval 09 Mart 2014, 13:04

    ben filmi çok sevdim ayılıyorum keşke bir serisi daha çıksa

    • gamze Öztürk 04 Nisan 2014, 13:59

      Çok kk güzel bence bayildim

  147. TURANATAS 22 Şubat 2014, 15:57

    BEN CE GÜZEL AMA EN GÜZEL YERİ ASLANI ISIRMASİ BENCE DE DİLMİ BEYLER

  148. ahmet melih uçarkuş 18 Şubat 2014, 16:06

    filimde lütfen terbiyesiz şeyler olmasın

    • zeynep pelin kaplan 22 Mart 2014, 15:43

      Annemle. Birlikte. İzliyince. Annem. Bella. Öldü. Diye. Altına. Yaptı. Ama. Mütiş. Bi. Filim

      • kevser 27 Ağustos 2014, 22:10

        yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cok güzel müthiş kafa koparıyorlar lütfen alacakaranlık şafak vakti bölüm 3 de yapın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn : )

  149. ahmet melih uçarkuş 18 Şubat 2014, 15:43

    öncelikle güzel bir flim ama bazı çocuklar korkuyor. bu yüzden biraz dikkat edin

    • yunus korla 21 Şubat 2014, 19:30

      filim çok çok güzel

    • wyhbiston 09 Mart 2014, 07:58

      ozaman izlemesinler abi 1 çocuk korkuyo diye filimimi kapatcan bide abi su filimden terbiyeziz sseyleri kaldırın

      • beril 31 Mayıs 2014, 13:08

        ben 19 yaşımdayım ama kardeşime izlettim daha 8 yaşında <3

Benzer Filmler
film izle - hd film izle